Automatizace
Cílem našeho systému je komplexní servis, díky kterému získáte maximum s minimem úsilí a investovaného času. Díky automatizačním funkcím stačí všechna pravidla a scénáře nastavit pouze jednou a náš systém se o vše ostatní postará sám.
- automatická segmentace kontaktů (např. dle projevených zájmů, kliknutí na odkaz v e-mailu, opakovaného navštívení konkrétní webové stránky)
- zařazování a přesouvání kontaktu napříč zájmovými skupinami dle akcí nebo projeveného zájmu kontaktu
- automatické rozesílky dle zvoleného scénáře
- automatické odpovědní e-maily
- nastavení procesů práce s kontakty např. při jejich sběru z webu, e-shopu atp.
- seriál e-mailů
- tracking
- automatická reaktivace kontaktu (např. po určité době neaktivity kontaktu zaslání e-mailu obchodnímu zástupci anebo zákazníkovi)


Přehledné statistiky
Statistiky vašich kampaní a jednotlivých rozesílek najdete přehledně na jednom místě. Na první pohled víte, kolik respondentů si váš newsletter přečetlo, kdo odskočil na web a také co ho na vašich webových stránkách zaujalo nejvíce. Všechny statistiky si navíc můžete snadno vyexportovat.
- podrobné statistiky otevřenosti, doručitelnosti i konverzí
- přehledné rozřazení adresátů do zájmových skupin na základě odeslaného kontaktu
- možnost exportu všech statistik
- celkové statistiky pro vyhodnocení ideálního času a dne v týdnu pro vaše rozesílky
- statistiky se generují v reálné čase
- možnost napojení na Google Analytics
- možnost filtrování doručitelnosti dle domény
- přehled adresátů, kteří se odhlásili z odběru (včetně důvodu odhlášení)
- integrované “feedbackloop”
- možnost sledování odskoku adresáta z e-mailu na web včetně analýzy procházení webu
Integrace on-line kanálů
NeuralMarketing umožňuje napojení na jiné systémy a aplikace.
- propojení s weby – sběr kontaktů a jejich rozřazování s pomocí formulářů, pop-up oken a dotazníků, zaznamenávání pohybu kontaktu na webu a následné zařazování do skupin dle tohoto pohybu (tracking).
- napojení na e-shopy – snadné propojení s e-shopy, synchronizace kontaktů, automatický mailing, zpřístupnění všech ostatních funkcí systému NeuralMarketing.
- propojení s mobilními aplikacemi – možnost propojení s Vaší mobilní aplikací, synchronizace kontaktů, automatické push notifikace a další funkce systému NeuralMarketing.
- synchronizace s vaším řešením CRM – možnost propojení a synchronizace se CRM
- automaticky generovaný newsletter – synchronizace obsahu z webu do e-mailu

Vyzkoušejte NeuralMarketing ještě dnes
Udělejte první krok ke zefektivnění vaší práce.
Efektivní práce s kontakty
Každý kontakt má vlastní kartu s jeho osobními údaji a informacemi o tom, ve kterých je zájmových skupinách a seznamech, jaké obdržel e-maily či dotazníky, jaké aktivity provedl a mnoho dalšího. Vše přehledně je na jednom místě.
V systému si také můžete vytvořit neomezené množství seznamů kontaktů, se kterými můžete dynamicky dále pracovat. Můžete seznamy odečítat, sčítat či dělat jejich průniky a dosáhnout tak segmentace přesně podle vašeho gusta s minimem úsilí. Pokud máte kontakty rozdělené například na muže, ženy a na nové a stávající zákazníky, můžete nový newsletter s nabídkou kabelek poslat pouze novým zákaznicím, kdežto věrnostní akci na pánské košile zašlete pouze mužům, kteří jsou u vás již déle.
- flexibilní segmentace kontaktů
- personalizace přesně podle vašich představ
- sběr kontaktů z více zdrojů – ručně (po jednom i hromadným importem), z webu, e-shopu atd.
- automaticky generovaný newsletter – synchronizace obsahu z webu do e-mailu
- propojení s vaším stávajícím systémem pro správu kontaktů
- databáze skloňování křestních jmen i příjmení
- kontrola neplatných e-mailových adres při importu kontaktů
- správa vrácených e-mailů (rozlišení dle důvodu)
- správa odhlášených uživatelů z odběru (včetně důvodu odhlášení)
- import/export kontaktů ve formátu CSV nebo pomocí API


E-mailing, který vás posune dál
S naším nástrojem pro tvorbu a rozesílání e-mailů zvládnete nastavit vše přesně podle vašich představ. Díky dynamickému obsahu budou navíc všechny vaše kampaně maximálně osobní, zohlední zájmy vašich kontaktů a vy se už nebudete muset bát, že nezaujmete. Náš e-mailing obsahuje řadu funkcí, které vaše kampaně posunou dál.
- snadné plánování rozesílek a kampaní, možnost opakovaných rozesílek
- pokročilá automatizace – propojení s externími zdroji dat, odeslání e-mailu na základě aktivity kontaktu, seriály e-mailů, …
- můžete využít naše předpřipravené responzivní šablony
- jednoduché zacílení kampaní
- dynamický obsah – obsah e-mailu se může dynamicky měnit podle různých kritérií, preferencí a zájmů kontaktu, zdroje kontaktu, muž/žena, tykání/vykání atd.
- možnost automatického generování obsahu z webu
- personalizované e-maily
- možnost nastavení vlastních SMTP serverů
- integrované in-line obrázky (zobrazí se při otevření e-mailu)
- automatizovaná reaktivace zákazníků
- možnost odesílání testovacích e-mailů, které nezkreslují statistiky
- integrované testování spamratingu
- možnost vytvoření landing page pro přesměrování odkazů z e-mailu
Moderní formuláře a pop-up okna
Formuláře jsou důležitým prvkem každých webových stánek. Správně umístěné formuláře nebo pop-up okna umí zajistit téměř stoprocentní konverzi nových kontaktů. Jsou ideálním pomocníkem pro podporu kampaní.
- snadný sběr kontaktů
- jednoduché vytváření formulářů a pop-up a jejich implementace na web
- moderní design i možnost vlastního designu
- nastavení povinných polí pro vyplnění
- snadná segmentace kontaktů získaných přes formuláře nebo pop-up
- automatizace na základě vyplnění formuláře (zařazení do kontaktu do zájmových skupin, odeslání jednoho nebo série e-mailů apod.)
- snadné získání zpětné vazby
- časování a animace – formuláře mohou být statické, animované (např. vyjíždějící z okraje obrazovky) anebo v podobě pop-up oken

Zajímá Vás něco dalšího?
Pokud jste nenašli odpovědi na všechny Vaše otázky, neváhejte a kontaktujte nás.
Dotazníky a průzkumy
Propracované průzkumy a dotazníky vám pomohou získat přesně ty informace, které potřebujete. Využít je můžete v nejrůznějších oblastech a s nejrůznějším zaměřením – průzkumy spokojenosti, testování i podrobné analýzy, řízení eventů.
- podrobné statistiky dle respondentů i otázek
- přehledné celkové statistiky
- export statistik
- možnost kopírování dotazníků
- automatizace vyhodnocení dotazníků a následné práce s respondenty (zařazení do zájmové skupiny, odeslání e-mailu…)
- odeslání e-mailu nebo přesměrování na novou URL při vyplněních určitých odpovědí
- snadná kategorizace kontaktů na základě odpovědí
- velká variabilita typů otázek i odpovědí
- možnost zařazení podmíněných otázek
- možnost testování faktoru lživosti
- přizpůsobení designu


Tracking
Tracking umožňuje sledovat chování konkrétního kontaktu na webu. Napojení je snadné a velice rychlé a díky možnosti nastavení pravidel může systém automaticky reagovat na události, které kontakt na webu vykoná.
- rychlá segmentace kontaktů dle jejich pohybu na webu, času stráveného na konkrétní stránce nebo při opakované návštěvě vybrané stránky
- možnost automatizace odesílání e-mailů včetně jejich obsahu podle činnosti kontaktu na webu
- sledování konverze e-mailů na web a cesty kontaktu po webu (i na základě konkrétního e-mailu)
- možnost sledování jakékoliv události na webu
- zobrazení unikátního obsahu na vašem webu dle zařazení uživatele v zájmových skupinách
- jednoduchá implementace
Správa kampaní
Pokud nemáte čas anebo kapacity na řízení a správu kampaní, rádi vám pomůžeme. Díky profesionálnímu přístupu a bohatým zkušenostem si vždy můžete být jisti, že dosáhnete těch nejlepších výsledků.
- správa kampaní a datových prostorů
- nastavení automatizačních pravidel a procesů
- nastavení zájmových skupin pro segmentaci kontaktů
- audit kontaktů (export kontatků z různých systému, e-mailových klientů nebo mobilního telefonu)
- čištění a úprava databází kontaktů včetně segmentace
- vytvoření responzivních šablon na míru
- vlastni know-how

Školení a podpora
Díky našim školením budete mít vždy přehled o nejnovějších trendech v e-mail marketingu a zároveň vás naučíme, jak vše prakticky aplikovat přímo v našem systému.
- školení pro naše zákazníky zdarma(dle zvoleného tarifu)
- online podpora a rychlé řešení problémů
- možnost konzultací
- pomoc s nastavením
- responzivní šablony na míru
Bezpečnost a zákonné normy
Bezpečí vašich údajů, databází a jakýchkoliv dalších dat uložených v našem systému je pro nás velice důležitá. K vašim kontaktům máte přístup pouze vy, databáze nikomu neposkytujeme a nevyužíváme je ani žádným jiným způsobem.
- bezpečnost vašich databází kontaktů (smluvně zaručena)
- odhlášení z e-mailingu splňuje zákonné normy
- databáze kontaktů neposkytujeme
- snadné řízení přístupů do systému (možnost přidávat nebo zakazovat přístup do systému dalším uživatelům s různým oprávněním – admin účet, uživatelské účty)
Vyzkoušejte NeuralMarketing ještě dnes
Udělejte první krok ke zefektivnění vaší práce.
Přehled funkcí
E-mailing
TRIAL | Start | Basic | Basic Pro | Medium | Business | Profesional | |
Počet uživatelů | 1 | 1 | 2 | 5 | 10 | 20 | neomezeně |
Počet datových prostorů | 1 | 1 | 2 | 3 | 10 | 20 | neomezeně |
Počet odeslaných e-mailů měsíčně | 5 000 | 3 000 | 10 000 | 25 000 | 50 000 | 100 000 | 400 000 |
Jednoduché i pokročilé e-mailové kampaně | |||||||
Vlastní patička | |||||||
Celkové statistiky | |||||||
Podrobné statistiky kampaní i jednotlivých rozesílek | |||||||
Export statistik | |||||||
Plánování a opakování rozesílek | |||||||
Automatizace rozesílek | |||||||
Segmentace kontaktů na základě e-mailingu | |||||||
Dynamický obsah | |||||||
Možnost generování obsahu z webu | |||||||
Možnost nastavení vlastních SMTP serverů | |||||||
Testovací e-maily nezkreslující statistiky | |||||||
Testování spamratingu | |||||||
Možnost vytvoření landing page |
Kontakty
TRIAL | Start | Basic | Basic Pro | Medium | Business | Profesional | |
Maximální počet kontaktů | 500 | 300 | 1 000 | 2 500 | 5 000 | 10 000 | 40 000 |
Import a export kontaktů | |||||||
Segmentace kontaktů při importu | |||||||
Možnost propojení s vaším stávajícím systémem pro správu kontaktů | |||||||
Kategorizace kontaktů | |||||||
Kontrola neplatných e-mailových adres | |||||||
Systémové kategorie pro odhlášené kontakty | |||||||
Systémové kategorie pro nedoručitelné kontaktní adresy | |||||||
Detailní přehled aktivity kontaktu včetně historie | |||||||
Možnost různého obsahu e-mailových kampaní dle zájmu kontaktů |
Dotazníky a průzkumy
TRIAL | Start | Basic | Basic Pro | Medium | Business | Profesional | |
Podrobné statistiky (dle respondentů i otázek) | |||||||
Kategorizace kontaktů na základě odpovědí respondentů | |||||||
Automatizace vyhodnocování dotazníků a následné práce s respondentem (zařazení do zájmové skupiny, odeslání e-mailu…) | |||||||
Vlastní design | |||||||
Přehledné celkové statistiky | |||||||
Export statistik | |||||||
Snadná kategorizace kontaktů na základě odpovědí | |||||||
Variabilita typů otázek i odpovědí | |||||||
Možnost testování faktoru lživosti |
Formuláře a pop-up
TRIAL | Start | Basic | Basic Pro | Medium | Business | Profesional | |
Jednoduché vytváření formulářů a pop-up | |||||||
Snadná implementace na web | |||||||
Možnost vlastního designu | |||||||
Možnost nastavení povinných polí pro vyplnění | |||||||
Možnost kontroly správného tvaru e-mailu nebo telefonu | |||||||
Možnost vložení CAPTCHA | |||||||
Segmentace s navázanou automatizací na vyplněný formulář nebo pop-up okno | |||||||
Možnosti časování a animace |
Tracking
TRIAL | Start | Basic | Basic Pro | Medium | Business | Profesional | |
Segmentace kontaktů dle jejich pohybu a času stráveném na webu | |||||||
Sledování konverze e-mailů na web | |||||||
Možnost zobrazení unikátního obsahu na webu pro konkrétního uživatele | |||||||
Jednoduchá implementace | |||||||
Snadné nastavení automatizace dle vlastních kritérií | |||||||
Statistiky návštěvnosti (podle e-mailu, www stránky) |
Integrace on-line kanálů
TRIAL | Start | Basic | Basic Pro | Medium | Business | Profesional | |
Možnost propojení s weby | |||||||
Možnost napojení na e-shopy | |||||||
Možnost propojení s mobilními aplikacemi | |||||||
Možnost synchronizace s vaším řešením CRM | |||||||
Možnost napojení na Facebook |
Zajímá Vás něco dalšího?
Pokud jste nenašli odpovědi na všechny Vaše otázky, neváhejte a kontaktujte nás.