Zpětná vazba

Zpětná vazba

Zpětná vazba je jednou z nejdůležitějších věcí při udržování dobrých vztahů s klienty. Může vám dát podněty ke zlepšení, upozornit na případné nedostatky, ale také díky ní můžete zjistit, že má váš klient zájem také o vaše další produkty či služby. Zpětnou vazbu můžete získat různými způsoby, v tomto článku se zaměříme na v současné době nejrozšířenější způsob získávání zpětné vazby pomocí e-mailu a jeho napojení na dotazníky a formuláře.

číst více

Není e-mail jako e-mail

Story e-mailing

Kromě klasických propagačních newsletterů, jejichž prvoplánovým cílem je nabídnout zboží či služby, lze využít i další typy e-mailových kampaní. V poslední době se stále populárnějšími stávají takzvané “story e-maily” a newslettery s přidanou hodnotou. Nemělo by se zapomínat ani na e-maily pro každodenní použití, které vám usnadní práci a komunikaci se zákazníky. O tom, že není e-mail jako e-mail si přečtěte v tomto článku.

číst více